Jag klarade testet :D

Jag vet att det här kommer låta sämst...
Vi hade traktorkörkortstest idag. Och jag klarade de!!! På andra försöket -.-'
Första försöket fick jag 38 av 70. Där 52 är godkänt.
Andra gången fick jag 60 av 72 där 52 är godkänt.
Så lite usel känner jag mig xD
Men inte deppa över det nu! Jag har i alla fall klarat det! Och jag fick MVG på min engelskauppsats om sidvindaren :D Det gjorde mig riktigt glad :D Man blir ju glad om man gjort ett arbete om något man tycker om, eller? Om inte så är jag nog konstig!

Imorgon har vi iaf matteprov och på torsdag har vi engelskaprov. Sen nästa onsdag har vi anatomi och fysiologi prov :( Illa det där!!!
Men sen är det inga fler prov! Inte innan jullovet iaf! Som är NÄSTA FREDAG :D:D:D:D
Jaha... hehe... nu måste man kanske fixa matten.... så man har gjort allt innan provet är xD

Imorgon blir det sköj sköj på idrotten! Nämligen skridskor :D:D


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0