Nu har jag inte så kul!

Min käke är knäpp! Den knäpper och är helt knäpp! Det är inte alls kul! Jag kan fan inte röra käken i sidled utan att det ska låta... och om jag gör det långsamt åt ena hållet fastnar nästa käken där och jag får inte loss den jäveln!! Hela jag är ju konstig! Det kan ju fan inte vara normalt! Knäppandet har hållt på i ett par veckor ungefär men att käken ska fastna började fan idag!! Inte kul :'(. Jag svär att imorgon kommer jag inte ens kunna öppna käken utan att den knäcks sönder och ramlar ner på golvet! Där står jag och inte vet vad jag ska göra sen!! Fy fan!

Luciamys på elevhemmet snart. Två filmer ska vi kolla på :) Det ska bli lite kul iaf. Imorgon är det lucia i skolan så vi missar anatomi-lektionen.

En annan liten sak... vår mattelärare är snabb på att rätta... gjorde provet igår, fick tillbaka det idag.
MVG :D Kulkulkul!
Vi pratade även betygssnack med vår naturkunskapslärare... jag kanske kan få MVG om jag satsar de sista veckorna. Måste bara ha typ alla rätt på nästa prov + göra en bra redovisning -.-' Men grejen är att... han har inte läst min rapport än... kommer förmodligen ändra hans tankar om mig :(

Längtar tills om exakt 2 veckor! Då är det julafton!!!

Merry Christmas everybody!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

jävla MVG-barn :( :)

2009-12-10 @ 21:56:07
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis :) Och varför skulle din rapport ändra hans uppfattning? Så himla dålig kan den inte vara, snarare tvärt om.

2009-12-11 @ 16:10:30

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0