Skridskor!

:D
Så jävla kul det var!!!! mumma!
Kanske ska börja på konståkning :). Skulle vara en underbar syn att se mig i en sån dräkt -.-'
Naej! Ishockey får det nog bli! :D
Vi har det på idrotten nästa vecka också. Jippie!

Ett litet vackert minne:
Kommer åkandes på dessa hala skor mot "väggen"...
Då tänker jag att jag ska göra något fint...
Jag: SKILLLLLZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och sen dundrar jag rakt ner i backen med VÄRSTA magplasket!
Riktigt sexig stil var det :D

Ser fram emot nästa veckas idrottslektion :)

Hade matteprov idag och jag ska inte säga något men jag hoppas att det gick bra. Får se nästa vecka förhoppningsvis.
Imorgon är det engelskaprov och sen är det Lucia på fredag.
Härligt vad tiden går fort!
Har liksom bott här i Norpan i en hel termin nu.
Snart är det väl jag och min klass som står och skriker på ett flak någonstans att vi har tagit studenten och fan vad vi är bra :D Sköööönt!

Bara en vecka kvar efter helgen! Wohooooo :D
Sen ska jag hem och vänta på att få öppna värsta stooooora julisen hemma!

Btw... är klar med alla julisar nu och är luspank :D


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0