SNÖ <3

(Jocke: Nej. Önskelistan funkar inte att kolla på längre xD)

Förskyld och snuvig :D
Men jag gav mig av ut i snön i alla fall tillsammans med min bästa polare Gismo. Ut i skogen bar det :D
Så fint! Gismo fick springa runt hur han ville och jag plöjde fram i den höga snön. Ni kan ju gissa hur Gismo fick göra för att komma framåt xD
Vi kom i alla fall till en trädfri zon mitt i skogen. Där la jag mig ner och gjorde snöänglar medan Gismo yrde runt överallt och dränkte mig i snö...
Jag fick en liten idé i huvudet så jag la mig ner i snön och låg helt stilla. Gismo kom rusande och bromsade in vid mitt ansikte så jag fick hur mycket snö som helst på mig. Han nosade lite försiktigt sen försvann han en stund. Jag låg kvar och nästa gång jag märkte att han var hos mig var när han grävde på mitt ben i jakt efter allt godis som jag hade gömt i fickan. Inte brydde han sig om att jag bara låg där. Han ville bara ha godis. Smart hund!

När vi skulle gå hem så kallade jag på honom. Såg när han rusade i världens fart mot mig tills han tvärstannade och attakerade sina tassar. Han hade stora snöbollar som satt fast under hans tassar så det gjorde förmodligen lite ont när hans sprang xD
Men kul var det!

Hem kom det två glada snögubbar sen :D

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0