tråååkigt

49 frågor för dig som har har tråkigt! Och det är ovanliga sådana dessutom! Haha
(snodde detta från min kompis blogg :D)


1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - abonnemang
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - Fick en slick av hunden -.-'
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - lillsyrran och hunden
4. Hur lång är du? - 172 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - Happy Feet
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - Haha ja xd Hehe (a)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - sms!!!!!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - skilda 
9. När såg du senast din mamma? - några timmar sedan
10. Icke godkänt i något ämne? - nepp :D
11. Mvg i något? - Jovars
12. När vaknade du idag? - vid tio-tiden :)
13. Vilken är din favoritplats? - min säng!!!!
14. Vilken plats föredrar du minst? - mitt rum... (jag vet! konstigt... eftersom jag gillar min säng mest xD)
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - australien eller en vacker plats där det är mycket snö året om!
16. Hur stor är din säng? - lagom
17. Vad sover du i? - pyamasbrallor och nattlinne
18. Hur många kuddar har du i sängen? - 2 ;D
19. Var har du bott/bor? - brandkärr, sjösa, isaksdal, sunne, norrköping och ett annat ställe som jag inte kommer på just nu
20. Tycker du om kinamat? - jovars
21. Tycker du om kaffe? - neeeej! 
22. Vad dricker du helst till frukost? - vatten
23. Kan du spela poker? - om någon upprepar reglerna för mig så klarar jag det galant!
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - INTE HELLER :D
25. Vill du ha barn? - NEJ
26. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska, lite spanska.
27. Har du någonsin åkt ambulans? - nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - HAVET!
29. Vad spenderar du helst pengar på? - Filmer och skivor
30. Äger du dyrbara smycken - Naej
31. Kan du rulla med tungan? - proffs :D
32. Vem är den roligaste människan du känner? ehh... brorsan?
33. Vad har du för ringsignal? - Missed the Boat
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - ingen aning
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - min tröja
36. Kan du byta olja på bilen? - hehe... ne 
37. Vilken var den senaste boken du läste? - The ruins(läser fortfarande)
38. Dansar du i bilen?? - ....... -.-' nej
39. När var du i kyrkan senast? - den 11:e december... estetlucia :D
40. Hur många hål har du i öronen? - 6 i ena, 3 i andra
41. Har du någon piercing? - vill ha!!!
42. Har du någon tatuering? - vill ha! men jag vet inte vad än...
44. Röka eller snusa? - snusa
45. Har du pojkvän/flickvän? - många :D
46. Vad är ditt mobil nummer? - ingen aning :D
47. Vad ska du göra ikväll? - inte ett piss!
48. Har du några syskon? - japp :D
49. Vad gör du nu? - kollar på teve!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Elin

"19. Var har du bott/bor? - brandkärr, sjösa, isaksdal, sunne, och ett annat ställe som jag inte kommer på just nu" <-- Norrköping kanske?? xD

2009-12-20 @ 21:38:13
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Jocke

Ja, visst är jag sjukt kul nästan jämt;)

2009-12-21 @ 18:22:58
Postat av: Jocke

Jo, jag är ju sjukt kul nästan jämt;)

2009-12-21 @ 18:30:12

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0