3 timmar...

Jag spenderade 3 timmar på biblioteket nere på stan... hur mycket fick jag gjort?
Inte så mycket, om jag ska vara ärlig. Men mer än vad jag gjort på hela lovet.
Jag pluggade inte hela tiden heller... Fysiken tröttar ut en väldigt mycket.
Jag läste också... Matildas sista vals. Om jag minns rätt(jag vet inte hur många gånger jag har sagt det här) så är den boken väldigt bra!! Jag rekommenderar den för de som gillar att läsa. Lånade den av syrran första gången och jag fastnad... sen har det gått några år och nu ville jag läsa den igen... problemet var bara att den inte säljs längre. Fanns i 2 exemplar på biblioteket, den ena var utlånad så jag tog den andra :D
Men jag har inte kommit så långt i den... och den ska vara tillbaka om ca 2 veckor... så det gäller för mig att läsa.

Men... vad har jag gjort annars då. Inte mycket... jag har börjat på Tjernobylolyckan, läst, fixat en massa musik, laddat min mobil och proppat den med musik för jag tänker då inte sitta och bara titta ut genom fönstret på söndag! Aldrig i livet!
Sen har jag inte gjort så mycket mer... när jag kom hem från bibblan så käkade jag och min hund pannkakor :D Gismo älskar pannkakor! Och glass... det har vi också käkat idag. lol
Han är bortskämd... men han är snäll iaf...
En snäll liten kungspudel. Han är faktiskt liten för sin ras. Rasen ska vara runt 60cm i mankhöjd... Jag mätte Gismo för inte så länge sedan... han är 55. lol
Snart 3 år och inte ens fullvuxen xD
Lol

Snart kommer det värmlänningar och jag drar till pappa!
Inte mycket att göra åt saken...
Jag ska väl ta och fortsätta med musiken... sen ska jag se om det finns någon kontaktbar på msn.
Jag tror jag börjar med msn:en...

xD
//Jonte


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0