Folk gôtt fölk!

Massor kommer, massor går.
Massor äts, massor ges.
Ja... längtar själv tills jag blir 50!

Har precis satt på en film åt min kusin. Lilla Sjöjungfrun <3
Jag väntar på att det ska bli lite senare så att mamma öppnar chipspåsen och jag kan äta upp den. Får väl dela med min chipsgalna kusin! Yay... Jonte å Mandis vid TV:n!!!

I skolan har det tydligen inte hänt någe spännande... synd för jag lyssnar gärna när kompisarna berättar.
Jo... vi ska tydligen ha prov i fysik snart... v.12!!! Satans skitkärring!
Jag har redan fullt med prov... imorgon har jag matteprov, på onsdag har jag spanskaprov, Tjernobylolyckan ska vara inlämnad på fredag... nästa vecka har man kemi/biologiprov på tisdagen, på torsdagen har man Hinduismen/Guddhismen/Kina och Japans religionerprov... samtidigt som vi kanske ska ha lite av den muntliga delen på nationella provet i svenska den veckan... men jag vet inte om det är helt säkert än...
Jaja... får väl hoppas på det bästa :D

Nu vet jag inte vad jag ska göra... men alla andra ska äta...

//Jonte...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0