Jävla hund och jävla plogtraktor!!!!!

                            :D
                            Min polare Skurt är sååååååååå snygg!

                            Goal!
                            Snygg!

                             lol
                             Karin är med också!

                              Giggles
                              NÄRBILD!!! Snygging!!!


OH!!!!!!!!!!
När man väl får sova så väcker en plogtraktor en när man har det som skönast!
Och när man väl somnat om igen så dröjer det inte länge föräns en liten jävel gnäller utanför dörren, attakerar den och är jättestolt över att han lyckades öppna den, så han rusar fram till matte och slickar henne i ansiktet så att hon vaknar igen!!!!!!
min parvell

Jaja... men det var egentligen inte det jag skulle skriva om...

Grattis mamma!!! 50 år!!!!!!!!! Lika lång tid tills du blir 100!!!
(hon skrattade och sa... Så gammal blir jag aldrig! Och om jag blir det så är du 66!)

Jag skulle inte skriva om det heller.... lol


Men nu ni!

Jag har en ny polare!!! Han heter Skurt och bor i Västerås!
Var ju där igår. Mahaha!! Jag vann över Rasmus i bilspelet! Vem äger om inte Jonte? Huh??!
Annars så var det kul. Inte så mycket att säga om det... förutom att jag nu har en ny vän.
Så.. hemma från skolan... ska snart dra... och tack Maddie för det lilla morgonsnacket och om Tom och Bill... det var roligt. :D
Juste... Jensan(Jenny. Jag vet... typ alla heter Jenny som jag känner), Rasmus tjej, ska lära sig åka snowboard! Lycka till!
Det blir säkert jätteroligt... och jag måste fixa bindningar till min(ruttna) snowboard innan jag kan lära mig xD

Nehe... nu ska man fira mamma.

Ha ett bra liv(citat från Evelina, en cool kompis jag har! :D)
//Jonte


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0