Jonte å Fiffi... ena rejäla pluggisar

                                             Meine Freundin!                   
                                                                              FIFFI!!!!

                                                                       Ett glas med ett kakpapper som formades till ett hjärta 
                                                        Jag la pappret i glaset och
                                       efter en stund såg jag att det var hjärtformat!


Jahapp... ny dag... eller ja... den är faktiskt snart slut. 
Denna dag har varit... inte lika rolig som igår men... den har haft sina goda stunder den med faktiskt!
Jag var hos tandläkaren idag :S
Nej... det var faktkiskt inte läskigt... men han var invandrare så jag hade svårt att ibland fatta vad han sa. Haha... men han sa iaf att jag hade fina tänder och att jag hade skött dem bättre än sist jag var på besök.... xD
Så det gick ju bra.
Goodie Goodie Jonte-Maja!
Det var annars roligt på svenskalektionen! Grymt roligt... även fast vi hade Kalle! Att debattera är ju underbart! Det var superroligt! Mitt lag vann vår tävling :D GOOD JOB FIFFI AND STEFAN!! WE RULE!!!
Vi var för aktiv dödshjälp. Låter kanske inte så positivt men jag håller faktiskt med där irl också. Men det tänker jag inte hålla på å tjafsa om nu... :P
Juste... hade spanskaprov idag... gick väl si så där tror jag. Svarade på det mesta och jag tror att jag klarade mig ungefär lika bra som de andra gångerna xD Återigen var det bara jag + en till som gjorde provet. Haha... Mikael och jag var de enda som gjorde det riktiga provet. Alla de andra valde att göra den nationella delen i spanska. Den får jag göra på fredag :S
Fiffi sa att den var svår... :S


Jag och min kära polare Fiffi(f.d. Elin Rydskog Lundberg) gick till bibblan efter skolan för att plugga.
Det gick faktiskt ganska bra men jag måste verkligen fixa till Tjernobyl... annars kommer Marie sänka mitt betyg... och det är ju inte roligt alls.
Men iaf...
Det hände ganska mycket mer än att vi pluggade.
Vi tjockade till oss också!
På både Coffeéhouse by George och Caffe Latte.
Så ja... Fiffi! hur måru egentligen?
Dyrt som fan blev det!!!!!
Du är skyldig mig en hel del nu... haha!
Juste... när vi satt inne på Coffeéhouse by George så åt vi som grisar men helt plötsligt så stannade jag upp i mitt grisande.
Stirrade ut genom fönstret(har ingen aning om jag faktiskt hade munnen öppen, det kände som det? Fiffi?)
Stirrade på en kille... följde honom med blicken ända från att han kom fram från hörnet vid McDonalds tills jag inte såg honom längre. Jag stirrade verkligen!
Sen kollade jag på Fiffi och hon bara...
Vad äre?
 Jag: Jag tror jag såg någon jag känner igen.
Hon: Jocke?
Jag: *flin* JA!
Hon: Mahahaha!!! Jag också!!!
Jag: Vah?!
Hon: Var det han?
Jag: Nej... *lite smått besviken*
Hon: Haha
Jag: Du såg att han närmade sig cafét vah? Jag tänkte "Nej för fan!!! Kom inte hit!!!"
Hon: MAHAHAAAAAA Jag också!
*asgarv med munnen full med mat!!!!*
Efter att vi ätit upp så gick vi till Caffe Latte för efterrätt.
Där såg jag min handledare och hälsade snabbt på henne. Sen så satt Fiffi och jag där en stund(enda tills hennes buss anlände)
Sen när hon var borta drog jag mig hem, gick ut med Gismo och sen tog jag en dusch.
Å nu sitter jag här å chattar med sjuklingen Yohanna!
Vi ska ju leda gympalektionen på tisdag. Wish us luck!
Men nehe... imorgon ska man spendera mestadelen av dagen tillsammans med Fiffi.
Vi har friluftsdag så vi ska spela bowling och sen gå på stadspromenad(det är som orientering faktiskt)
Och jag undrar precis samma som hon gör. Kommer vi bli fulla på festisar igen?
Det återstår att se.
Och på eftermiddagen är det... STREETDANCE!!!!!(om Sammi ser det här blir han nog glad faktiskt, haha)
<3<3<3<3
(men jag har inte gjort läxan :S)
Så mer info om det blir det imorgon!

Men nu ska jag faktiskt se till att fixa lite med Tjernobyl...
Den jävla inlämningsuppgiften ska ju vara klar på fredag!
Satan i gatan!

//Jonte!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0