Nej men se... det är fredag!

Ja ja ja JA! Fredag idag! Mer än härligt!
Denna dag började dåligt. Jag var astrött när jag vaknade efter att ha suttit uppe med Tjernobyl typ hela natten! Okej... jag satt visserligen bara till 24.... men jag var trött ändå!!
Sen så funkade inte skrivarna på vår skola så det blev en massa onödigt trubbel.
Men Tjernobyl är nu iaf inlämnad och klar. Nu ska man bara få ett resultat på den också... suck.
Jag tycker det är väldigt jobbigt i skolan just nu.
Men det var inte bara dåliga nyheter idag!
Vi fick tillbaka spanskaprovet. Jag fick MVG där!!! Sen fick jag även MVG på hörförståelsen också! Väsrt vad man är pluggis då *stolt*
Men det jag är mest glad(överlycklig faktiskt) över är att jag fick MVG på det nationella provet i svenska... uppsatsdelen!
Nöjd? OH HELL YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Jag vart asglad!!!
Haha... vad mer har hänt idag... Gympalektionen var rolig! Av någon anledning så kör vi väldigt mycket basket.

JIHOO!

I love basketball!!!

Haha det var kul... jag slängde mig här och där! Till och med ner i ett hörn! 
På tal om gympa... jag hade gympapåsen på pakethållaren på cykeln imorse. När jag skulle ha gympa så kunde jag inte hitta den. Jag var säker på att jag inte hade glömt den hemma. Då slog det mig: VAD FAN!!! DEN ÄR KVAR PÅ CYKELN!!!!
Och mycket riktigt... där var den.
Men nehe... nu ska jag dansa lite... :-)
Och lyssna på musik! för idag tänker jag inte plugga!
Det är ju trots allt fredag! Och jag förtjänar att ta det lugnt åtminstonde en dag!


Ha en bra fredags eftermiddag!
//Jonte


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0