såå... tröööött...

Jag fattar det inte... hur kan man, en helt vanlig sportlovsdag, vakna klockan 10 i 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har inte sovit ut än... vill sova mycket mer... till typ 13. Men nej... 10 ska man vara uppe.
Hur kul som helst...

Men det kanske var bra.... för jag har vissa planer för idag.

Nämligen att gå till biblioteket för att plugga, träna på trumläxan(som jag kanske skulle börjat med för ca 3 veckor sedan... haha
och även se om jag kan träna lite på dansläxan. Jepp vi fick läxa! Otroligt! Men kul xD
Sen så väntar vi besök här hemma också. Värmlänningar kommer att dundra in i kväll. Med lite tur så är jag nog redan borta då. Hemma hos pappa.
Men man kan ju aldrig så noga veta... jag måste ändå träffa dem och prata värmländska imorgon. Jag är totalt genom sörmlänning.... okej... kanske inte... mamma är ju värmlänning. Men jag har bott i Sörmland hela mitt liv... utom typ 11 månader eller så... då vi bodde i Värmland bara för att det hände en olycka med vår sommarstuga... så mamma ville bo närmare den då. Sjukt...
Men jag... det kom värmländska ur min mun igår... mamma pratade i telefon med någon av hennes släktingar... och syrran pratade med en kompis... så jag snappade upp lite... och efter ett tag kom det flytande. Tur att jag inte hade någon kompis hemma xd
Fast det är ganska kul att höra sig själv prata en annan dialekt.

Nehe... nu ska jag se om jag kan få i mig något... och byta från härlig nattis till mer vardagskläder...

:D
//Jonte


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

HA! testa att prata skånska/västskörska (elr hur det stavas) brtittisk accen (vet ej hur det stavas heller ^^) och vietnamesiska! jävla vad kul det är att gämföra hur olik man låter xD

2009-02-24 @ 21:53:00
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0