Sexy mama boyyy!

Oh yah!
Many of them!
Har för tillfället inget att göra... så jag kollar upp lite killar överallt. Både kända och icke!
Mamma Mia! Det finns allt flera stycken som är snygga...
Men... det är ju faktiskt inte det som räknas... även fast det är det som man kollar först. Lite synd faktiskt.
Jaja... jag ska iaf inte försöka döda fler av dem.... måste vara försiktig ute i trafiken. Man vet aldrig vad som kan hända (a)
Jag vill till Värmelandet! Men jag vill inte till stugan å alla fyllon! Inte roligt alls. Isf stannar jag kvar i Sunne och bor på gatan!
Någon som känner för att följa med?
Ska kanske dit på Påsklovet! Och jag hoppas att jag kan träffa en gammal klasskamrat. Skulle vara riktigt roligt :D

Nehe...

en lite lätt uttråkad Jonte

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

"Man glömmer aldrig en K.lass K.kompis" x)

2009-02-27 @ 22:21:25
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0