Ska egentligen skriva på Tjernobyl men jag hinner nog med ett litet inlägg...

faktiskt inte!
Mamma snodde datan i över en timme när jag hade Tjernobyl som bäst i huvudet. Nu är allt borta! Tack!
Jag ska faktiskt lämna in det här imorgon!!!
Satan i gatan!
Men iaf...
Vi hade friluftsdag idag och det var superroligt! :D
Yaya!
Efter det så stcka jag hem i nån timme innan det var dags för streetdance <3
Oh
det
kommer
bli

sjukt
bra
!!!!!!!!!
Men... nu ska vi börja fåna oss också! Om jag själv satt i publiken så skulle jag allvarligt talat kissa i brallorna!
Oh yeah för Sammi och hans underbara idéer! :D
Det kommer faktiskt att bli roligt xD
Vi är uppdelade i grupper och varsin grupp har en åtta var att dansa på... min grupp fick den delen där men "bjuder på sig själv"! De andra grupperna fick iaf någelunda cool koreografi!
Ska fråga vår gympalärare om han tänker kolla denna gång också... han gjorde det på vår förra uppvisning!
Han tyckte att vi var bra... lol

Och du! Yohanna! Vår gympalektion! Yay för den! Vi kommer att få så bra betyg på den! Så bra...
Johan kommer klaga på allt -.-'
Haha!
Så... inge mer nu... för nu ska jag jobba med Tjernobylolyckan!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0