Streetdance! Mohohojo!

Oh yeah!
Streetdance för allt i världen!
Det bästa som finns är att få röra sig till den coola musiken som Sammi fixar fram! Att bara få göra steagen han visar och vill att vi ska lära oss. Även om det ser hur komplicerat ut som helt(och det är det också) så är det så grymt härligt, så grymt kul!
Så grymt bäst!!!!!!!!!!!!
Och JAAAAAAAAAAAAAA till Weekend-dance!!!!!! Superbra idé!!!! Go Sammi! Go Tina(som utvecklade idéen)!
Se nu till att det blir av också!!

Nu har man ju lov, på lov ska man vila.
Vad har jag gjort?
Matte, Kemi, Spanska, Engelska, Hinduismen...
Bra vah?!
Inte enligt mig!
Jag har ju iofs fått sova till 12 varje dag och varit seg som tusan men sen så har jag varit tvungen att plugga!
Dansen gjorde mig glad igen!!!

Ska bli någon operavariant/hip-hop/jazz/mim/vad-nu-sammi-än-hittar-på/hur-mycket-vi-orkar-med.... resultatet ska bli en dans på minst 10 minuter enligt Sammi. Det är dubbelt av det som vi gjorde i höstas! Men kul är det!
Det ska bli kul att få framträda sen! Wowowow... hoppas det blir lyckat! Det blev det förra gången iaf... även fast vi inte var världsbäst och hade en hel del småfel här och var. Men... who cares!?

Nehe... det här var bara en början på denna blogg... skulle bara se hur det fungerar och hur det kommer att se ut.

Pz
//Jonte(mer känd som Jenny)

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0