Till Åsen på Väster med släkten i en bil på söndag!

Det ska bli intressant.
En svart Hyundai Tucson fullproppad med människor(5st), ska orka göra en resa till Västerås för att umgås med min näst äldste brorsa. Wow...
Ja, vi har gjort den långa och tråkiga resan förut... och inte nog med det så vill han att jag ska komma upp och spendera en av mina dyrbara helger med honom... JEPP ACCEPTERAT BRORSAN!!!!!!!!!!
I'm on my way!
Nja... inte än kanske... måste först beställa biljetter och sen så kanske jag inte ens hittar rätt tåg, och blah blah blah... flera hundra saker kan hända på vägen upp till dig!
Men ja...
ska till pappa imorgon, sova där... sen ska jag och min lillsyrra hem till mamma igen för att hennes släktingar kommer hit ända från Värmland! Stort sensation! Så vi ska äta middag med dem. Sen åker vi hem till pappa igen... och nej... jag kan inte kolla på Hot Chick med Rob Schneider bara för att vi måste gå upp tidigt på söndagsmorgonen för att sedan åka en via-väg för att hämta upp min farmor. Sen bär det av hem till brorsan! Wohoo!!!
Jag ska slå dig i både Guitar Hero och TV-spel!!!!!!! Mahaha! Precis som förra gången jag var på besök(okej... Guitar Hero räknas inte! Men bilarna gör! Tänk på att jag är 7 år yngre än dig! Jag har vissa försprång!)
Det ska bli kul iaf!
Det är alltid kul...

Men jag väntar även på att det ska bli slut på Maj-månad! När den andre brorsan kommer hem från staterna! Då blir det osäkra vägar! Övningskör!
Wohoo...
Jag ska övningsköra med en grabb som tycker att om det blir för varmt i bilen så är det bara att öppna dörren, även fast man åker mitt i vägen. Haha... jag kommer alltid att minnas när du gjorde det! :D

Nu finns det inget mer att säga...
sôv gôtt
//Jonte

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0