Tokio Hotel <3

ÄLSKLINGAR!
Tokio Hotel!

Billi!
Bill Kaulitz
(sång)

Georg!
Georg Listing
(Bas)

Gusti!
Gustav Schäfer
(trummor<3)

Och sist men inte minst...
Den snyggaste kille som någonsin
funnits på denna jord!
Nämligen...

Tommi!
Bill Kaulitz tvilling!!!

Snygging!
<3<3

Tom <3<3
TOM KAULITZ!!
(gitarr som ni kanske ser)

Snygg, snyggare, snyggast!
Nere i hörnet står det:
I can wait forever

Snygg som ni kanske ser!!!

Tokio Hotel hysterin börjar lägga sig!
Lol... min kompis tycker det är skönt. Hon hatar dem.
Men det gör inte jag! Tvärtom jag älskar dem!
Och jag längtar tills deras nya skiva kommer ut i slutet av maj, början av juni. Förhoppningsvis!
Jag gillar dem... men jag håller inte koll på allt de gör. Ärligt talat så bryr jag mig inte... det är ju deras privatliv... vem vill förstöra det?
Inte jag!
Men, men... Deras musik äger! Även fast jag inte förstår vad Bill sjunger när det är på tyska. Förstår bara en bråkdel av allt xD
Har försökt lära mig tyska på egen hand men... det gick inte så bra... lol
Fast lite fastnade iaf. Så pyttepyttelite kan jag och är stolt över det xD
Och om det är något jag vill få översatt så har jag kontakter xD
Haha...
men iaf... har lyssnat på dem idag och jag bara.... vad i hel...!!!!!!!!!! Jag har inte lyssnat på dem på evigheter! Sen lyssnade jag på Geh och den är ju underbar... 1000 Meere också!
Längtar tills lite ny musik kommer!!!

Bill är ju världsbäst på låtar!

Jag vet vad jag kommer få för kommentarer på det här inlägget av min kompis. Om hon läser det.

Nee TH suger... Simple Plan äger!!!

Något i den stilen!

Men tyvärr... Simple Plan suger lika mycket som du tycker att TH suger!

Ikväll är det Melodifestivalen!
Och jag hejar inte på någon speciell denna gång...
Ska bli spännande att se vem som vinner.
Och min familj bantar så vi ska äta klyftade äpplen och popcorn...
ehh... ja... inga kommentarer

Solen skiner!
//Jonte


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

haha! Tokio Hotel suger, SIMPLE PLAN ÄGER!!!!!!!!!!!!!!! så, äru nöjd nu? trodde först att du pratade om Elin xD hon hatar ju Tokio Hotel mer än vad jag gör... men sen stod det något om Simple Plan...^^ Kul att du tänker på lilla mig i dessa stunder x)<3 haha!!!



Svar på din kommentar:

HAHAHA! Jaaa, småbarn ffs! och Nej, Lilian och Love sitter INTE i ett träd... det gör Paula och Love! xD Lilian är bara en kompis till honom :) du kanske inte visste detta men jag kan ha faktis har killkompisar utan att gå över gränsen x) *stolt! ;)

2009-02-28 @ 14:37:06
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Lilian and her holy butt x)

"Another day without you with me

Is like a blade that cuts right through me

I can wait, I can wait forever

When you call my heart stops beating

When you're gone it won't stop bleeding

I can wait, I can wait forever... "



Simple Plan - I Can Wait Forever ♥



You and Tom ;) forever and always.. och sådant romantisk skit xD

2009-02-28 @ 17:01:19
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0