Trötter...

Men nehe...
sitter online på msn och snackar med Stina! Den #%/&¤%/###%/% har lov nästa vecka!!!!
Jag vill också ha lov! Men jag har ju faktiskt haft mitt. Men det skadar inte med flera veckors lov!!!
Wihoo... jag ska till Västerås på fredag! Och jag har inte beställt biljetter än.... -.-'
Det är svinigt dyrt kan jag lova! Mein Gott! Jag lär bli pank...
Men jag ska ju till brorsan så det lär nog bli värt det!
Men Västerås är världens plattaste ställe! Och det menas att det inte finns någon backe att åka pulka i... snyft.
Men, men... man kan ju inte få allt. Får väl nöja mig med att jag ska dit xD

Nu ska jag gå och byta om till vanliga kläder!

Kramis
Jonte


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0