24/2 - 09

Sitter nu här och äter hemmagjord lasange och dricker Loranga!
Yummie!

Har precis kommit hem från trummorna. Och det har hänt grejer minsann!!!
Massor!
Fösrt så var skolan ganska rolig idag.
Jag gjorde matteprovet... superenkelt!! Vi var bara två stycken som ville göra det idag haha... Jag och Karro! Go Karro!
Förresten... hon och Linda har börjat kalla mig... jag skäms... Maggan.
Låter uråldrigt... det inget fel på namnet alls men... det låter som en mygga.
Som i det gamla programmet Magnus och Myggan. Vet inte ens om det sänds längre xD
Haha.
Men men... matten gick fint fint rent utsagt.
På kemin hade vi självstudier... mycket fick man gjort där. Vi pratade galenskaparna, melodifestivalen och om Lilian när hon blir 20. Inte mycket kemiska saker där... xD Blir till att plugga massor sen. Innan provet typ.
Sen hade vi engelska... det gick ju som smort! satt där, gjorde det jag skulle. den lektionen gav något iaf.
Sen hade vi lunch... sen so med Kalle... usch. det är så tråkigt! Kjell... come back please! Jaja... jag skrev av Elin... hehe... så hon fick absolut inget gjort den lektionen.
Sist hade vi gympa. Någon form av basket. Mitt lag vann! *en stolt Jonte*

Efter att skolan var avklarad tog jag min cykel och cyklade till bibblan. Jävlar!
VARNING, VARNING!!!

Om ni ser en svart cykel med en svart megajacka på som ser ut att ha kontroll över vad den gör... ta er genast till andra sidan!!!!!
Jag trodde jag hade helt fokus på cykeln... men nej... jag halka hit och dit... var nära att köra på folk! Och var t.o.m. nära att köra ut i vägen!
Ska bli kul imorgon!
För det var faktiskt kul... haha... jepp jag tyckte det var roligt... hade absolut ingen kontroll alls men jag tog mig helskinnad till bibblan iaf. Mahaha... än blir ni inte av med mig!
I bibblan var det lugnt och fridfullt. Härlig stämning. Precis vad jag vill ha när jag pluggar... det fanns bara ett litet irritationsmoment... 
Han satt 4 bord från mig och stirrade! Mycket uppskattande...
Hoppas han inte är där någon annan dag...
haha... han får gärna vara där men han behöver inte vara nära mig!
Jaja... jag fick iaf lite gjort med Tjernobyl... och jag tror jag kommer bli klar tills på fredag. Men det kanske inte kommer vara världens bästa... haha
När jag gick därifrån såg en gammal bekant... vid namn Linnéa. Har inte träffat henne på åratal men jag stannade inte för att ta reda på om det verkligen var hon xD
Jaja... Jonte skulle ge sig ut med cykeln igen!
Denna gång... men ett äpple i handen/munnen!
Gissa hur det gick?
Jo...
När hon vinglar runt med äpplet i munnen och försöker få fatt i kontrollen igen, det ser ut som om hon kommer falla pladask när som helst... hon ser allmänt idiotisk ut, så står världens snyggaste kille vid busshållsplatsen och väntar på sin buss hem. Han tar några kliv fram och Jonte kör nästan över honom. Joakim Eriksson var farligt nära sin död. Och om han hade överlevt hade Jonte varit död vid det här laget. Nerslagen och mörbultad med trumpinnarna uppstoppade där bak! Både Jockes och hennes egna!! Men som tur är klarade sig båda två alldeles perfekt. Jag cyklade förbi honom med äpplet i munnen och fick ögonkontakt... lol... hans ansiktsuttryck såg ut ungefär såhär: Vad i helvete! har sett henne förut men vad fan är det där!?! WTF?!?!(rent utsagt!)
Sen var det ögonblicket över och jag var på väg till trummorna... när jag kollade på klockan var jag en halvtimme för tidig... suck.
Men det gjorde inget... jag satt där och väntade... haha... (hade ju sett jocke... så det var ju inga som helst problem xD)
Trummorna gick bra! Jag fick beröm(fastän jag inte tränat så mycket)
Och om Johanna skulle läsa det här så... Komplåt 4, kör igenom hela. Sen så ska vi hoppa över komplåt 5 och 6. På komplåt 7 ska du bara lyssna och följa med. Det är 16-dels komp så det är ju egentligen inga som helst problem. Du behöver inte spela. Good luck! Och krya på dig!
 På väg hem från trummorna så cyklar man som en galning igen... fullpackad med gympakläderna och skolväskan med alla böcker...
Cyklar rakt genom ett gäng på ca 15 unga grabbar som joggar. Feel the power Jonte!!! Mahaha... splittrade nästan gruppen... Jaja... de var nog innebandyspelare... eller något i den stilen. Härligt var det iaf... men fick en del konstiga blickar... lol
Sen när man kommer hem så drar man glatt ut med den lille Gismo... och sedan bänkar man sig vid datan.
Jag kan nog vänja mig ganska bra vid detta. Med alla killar, datan och cykeln.
Riktigt trevligt :D

Vad har man gjort annars idag...
Man har tänkt en jävla massa på Albin! För fan! 1 år sen sist jag såg honom, 5 år sen sist jag pratade med honom!
Johanna(inte trummis-johanna) har jag däremot hållit kontakten med! Yay! Go me! haha.
Men jag måste försöka glömma honom och den gamla klassen....
De är säkert inte ens ett dugg lika(personlighetsmässigt) nu som då.
Så... ja... Bye bye Abbe!

Mycket mer har faktiskt inte hänt...


Imorgon blir det bibblan igen och denna gång tillsammans med Elin.
Så då lär man nog inte se en galning med cykel på stan...
Nehe... imorgon är det spanskaprov och om 1h och 14min är det HOUSE!!!
Dr. House och hans nya team!!
GREGORY HOUSE!!!!!!!!!! <3<3<3<3

*det är inte så att jag är pluggis men... vi har svenska* <---- citat från en av mina vänner... Jenny(nej inte jag och inte Rasmus tjej... detta är min kompis!!!)
//Jonte


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Snigeln

Haha, tur att du inte körde över grabben xD ^^

Å tack så mycket!

Fin blogg btw :)



//Yohanna

2009-02-24 @ 20:42:51
Postat av: Lilian and her holy butt x)

MAHAHAHAHAHAHA! Go Jenny! (y) faan att du inte körde över grabben.. skulle ha vart en jävligt bra historia att tänka på om 10 år "Ej, kommer du ihåg när du körde över snyggingen Joakim med din cykel?" x) Jaa.. mitt liv när jag är 20...(A) haha, me and Lucas as roommates..x) wanna come? ;) Jässå, you and Elin ;) Good Luck! asså, om det går bra på proven så kanske, och KANSKE jag oxå kommer :) know that you haye me stolt

2009-02-24 @ 21:44:45
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Asså... Heja Jonte!! Jocke + 15 killar = 16 killar!!!

Kör hårt!!

Btw, dyr pluggdag idag hörru... Ska betala dig when I see you tomorrow. Yezz.

Imorgon!! Bowling + stadspromenad! Undrar om vi blir fulla på festis denna gång också... det återstår att se...

2009-02-25 @ 19:23:15

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0