Väldigt mycket nytt!

Som ni kanske ser så är det en himla skillnad på designen nu!
Jepp... jag har ändrat på... det mesta. Om inte allt... lol
Sen har jag även lagt till översättare... utifall någon som inte fattar svenska skulle läsa lite. Man kan ju aldrig så noga veta.
Men jag säger: Stort tack för hjälpen!
Tro inte att jag jag är så jävla smart att jag kunde klura ut detta alldeles själv! Nej nej! Inte alls!
Men som sagt...
Översättaren... den översätter inte alltid korrekt... vilket jag är väl medveten om. Sen översätter den inte heller slanguttryck.
Den är typ av enklaste sort men den översätter i alla fall. lol
Jag är ganska nöjd med designen nu. Den är mörk och det gillar jag... kanske kommer göra lite små ändringar i framtiden.
Funderade på att även lägga till musik... men när jag väl höll på så tänkte jag att varför ska jag ha det. Det spelar ju ingen roll ändå. Men om det är någon som vill så kan jag nog fixa till musik.
Men ja... nu har jag inget mer att säga...

Klaga om ni vill...

//Jonte

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0