Beroende av JESC 2003!

Jag lyssnar på dem varje dag!
Lyssnar inte på något annat nuförtin -.-'
Hittade den liggandes med 7 meter lager damm på sig... nu är den skinande ren, blank och fin och rullar på konstant i min stereo...
Junior Eurovision Song Contest 2003 <3
Älskar ju som sagt My Song For The World men även vinnaren är bra!
Ti Si Moja Prva Ljubav, Kroatien...

Sen gillar jag även:
Efhi, Cypern
Desde El Cielo, Spanien
Like A Star, Malta

Dock fattar man ju inte ett skit av de låtar som inte är på engelska -.-'
Lite synd xD


Ti Si Moja Prva Ljubav


Efhi


Desde El Cielo


Like A Star

Och den bästa låt som någonsin gjorts!
Och den bästa rösten för fan!!!!

My Song For The World
<3<3<3


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Haha, ja, det är för att han oftast vill spela konstiga roller :P Och eftersom han gör det så bra så får han oftast konstiga roller :P

2009-07-10 @ 21:22:50
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0