dancingdrummer sökes

Jag är tillbaka! För att försvinna igen! nej men... såhär ligger det till.
Vår dator pajade. (Inte mitt fel denna gång!!!!)
Och där har ni svaret på varför jag inte varit aktiv någonstans.
Sen... min farmor har råkat illa ut... så när hon kommer hem igen ska jag ganska ut på landet.
Ingen dator där heller. Eller jo... mina kusiners men jag skippar nog hellre datorn.
Dessutom är det sommarlov... jag har varit utan datorn i nästan en vecka nu och det var inte helt fel faktiskt.
Jag har haft tid till att använda min utomordentligt fåniga fantasi!! :D
- Korsordstävling med mig själv mitt i natten!
- Ping-Dance (Min nya favoritsport som jag uppfunnit alldeles själv!!)
- Messterror mitt i natten!!
- Skydda kudden, röd eller död! (Kuddkrig med Gismo, rättare sagt)
- I believe I can fly - maraton
- "Jag vill ha godis, jag vill ha choklad men nej! Jag har fanimej inga pengar!!! Mamma... kan du köpa äpplen när du åker till affären, snälla!" har blivit en mening som jag säger flera gånger dagligen... -.-'

Ja... sen har man läst en del och kollat på TV.


Men nu ska jag surfa runt på Internet och kolla lite grejer!

En Västerås vistelse måste ju göras innan skolan börjar!

xD


//Jonte


Spy upp dem, ditt skira majsätande fetto!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0