Do you fatting???

Gårdagen var riktigt trevlig :D
Vi åkte till sjukhuset för att hälsa på farmor. Där träffade vi på halva släkten -.-'
Vi tog upp halva dagrummet xD
Haha... men det var väl ganska trevligt det :P

Efter besöket åkte vi hem för pappa skulle göra i ordning mat. Jocke, Fina och Matilda följde med hem och där var dagen förstörd...
Nej... det var kul!
På kvällen åkte vi allihopa och spelade minigolf. Pappa det aset vann... jag förlorade :D
Jocke hittade en drake som hade fastnat i en jättehög buskhäck! Den fixade vi lös och sen sprang jag, Jocke och Karin och flög drake på minigolfbanan.
Efter det åkte vi hem och satte oss framför teven. Hade jättekul! Lekte akrobater mitt i natten och kollade på King Kong.
;P
Drack cider <3 Det var det enda jag fick xD Haha


Jocke blev lite trött på slutet.... hehe

Jag är trött nu...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0