Hemma igen!

Bara för att säga hej då igen xD
Har varit hos farmor i 2 veckor nu. Och nu hoppas jag att hon tar det lite mer försiktigt i framtiden... annars kanske det går mycket värre nästa gång hon dyker nerför trappan.
Jag har gjort en massa där!
Nu är jag slut i hela kroppen...
- Kalvsköterska
- Ryttare
- Fyrhjulingsförare
- Hundmotionerare
- Kattungesvaktare (MIRRE-BUS!!)
+ att jag vaktat farmor xD

I slutet blev det rena rama julaftonen!!!!
Jag fick:
En dammsugare av farmor för att jag varit där och hjälpt henne xD
100kr av henne i namnsdagspresent.
Örhängen av min faster för att jag passade farmor.
Ridstrumpor av Urax för att jag har rodit på honom under de här två veckorna xD
500kr av Eva och Anders för att jag kollade till kvigorna och var kalvsköterska så att de kunde få en liten minisemester xD
100kr av pappa i namnsdagspresent.
En skiva av Malin, Amanda, Eva och Anders... men varför... det har jag ingen aning om xD
Strumpor av farmor i namnsdagspresent xD
En mega-basketboll av Rasmus och Jenny i namnsdagspresent xD

Se!!! Värre än julafton xD

Nu ska jag snart iväg och packat väskan ännu en gång... nästa stopp:
Västerås T-Central!

På måndag är det bara två veckor kvar... sen är mitt liv förstört för gott!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

HA! Jag ha tre veckor på mig innan mitt liv bli mer förstört än vad det redan är!!! tihi ^^

2009-07-30 @ 19:36:17
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Malin

skivan fick du av samma anledning som dom 500 kronorna.

2009-08-02 @ 08:46:13
Postat av: Anonym

ojoj, värsta presenthögen du har nu då ;)

2009-08-02 @ 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0