Huvudvärk...

Jag har fått huvudvärk... igen!
Hade det igår med...
Det är inte roligt direkt... men det är inte lika illa som om det vore på väg mot migrän.
Tur det tycker jag för det är fanimej inte skönt alls!
Har haft migränanfall några gånger... känns fan som att huvudet ska explodera och man kunde knappt ha ögonen öppna!
Läge att dö, kanske?
Ja tack!

Men just nu tror jag att min huvudvärk beror på värmen här i kalla Sverige... som tydligen just nu ligger i en gryta och kokar upp sig rejält!
Har ju varit fint väder ett bra tag nu! Vill inte att det ska bli regn men det är lite jobbigt när det är äckligt varmt och bara klibbigt...
Idag har det faktiskt regnat en smula... och ja... det var sol och fint väder med en obehaglig klibbig värme ena sekunden... andra sekunden stod regnet som spön i backen och det rent utsagt ÖSTE ner!!
Hur?
Hur kunde det hända?
Helt plötsligt bara!
Coolt! :D
Haha

Huvudvärkstablett kanske?


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Randy

Det förstår jag, stackare! Tog du after sun? Det svalkar jätteskönt!

2009-07-02 @ 16:29:40
URL: http://www.randys.se
Postat av: jasmine

Hej ! Vilken otroligt snygg blogg! Hur har din dag varit? :)

2009-07-02 @ 16:53:18
URL: http://jjbberggrens.blogg.se/
Postat av: Fiffi

WUT??? Har det regnat idag?? :O :O

2009-07-02 @ 17:00:35
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0