Norrköping

Mamma kommer inrusandes till mitt rum och skriker:
JENNY!!!!!! SKA DU HÄNGA MED TILL NORRKÖPING??!!!
Klockan var ca 9.10...
Nej tack mamma!!!
Jag sa faktiskt nej men jag ångrade mig efter ett tag när jag hade vaknat lite mer.
Vadå?
Jag kom liksom inte hem förrän 1 i natt xD
In i bilen blev det med dator, extern hårddisk och motherboard sen bar det av mot Norrköping och mammas "dataexpert" till kompis.
När jag öppnade bildörren när vi var framme så flög mamma i taket av att jag skrek:
ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! OOOORRRRRRRRRMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!
Av ren förtjusning :D:D
Det var visserligen en kopparödla men... skit samma... den har ju fan inga ben så den kan lika gärna kallas kopparorm!
Jag tog upp den en stund... visade sig att den var skadad... släppte ut den i gräset precis bredvid vägen.
Dumma ödla å ligga mitt i vägen -.-'
Men iaf... man ska egentligen inte flytta djur sådär... oops (a) Fast jag gjorde det så att den inte skulle dö :P
Haha

Det var ganska trevligt hos mammas kompis.
Jag fick lära mig en del saker. Och så fick jag se hur jävla mycket damm det vad inne i själv datan!
Herrejävlar!!
Han tog fram kompressorn och blåste datan. POOF sa det och jävlar vad det damma!! Värre än mitt rum!!!
Haha...

På vägen hem så tog vi via tågstationen och köpte biljetter. Så jag ska till Västerås!!! Wohoo!!! :D

Adiós amigos!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Härligt Jenny :D

och vore det inte för mig skulle du komma hem mycket senare x) den du! ^^ men trevligt va det allt :)

2009-07-13 @ 19:22:43
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Emma

åh ja kommer ihåg, i Nyköping, att våra favoritdjur var spindlar och ormar, men för min del har de växt bort, kan bara titta på dom på långt håll ^^

2009-07-16 @ 21:35:25
URL: http://yellowlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0