Slapp dag

Jepp...
har gått här hemma och fixat för att inte mamma ska bli vansinnig när hon kommer hem ikväll xD
Sen har jag även fixat med den externa hårddisken :D xD
Haha

En av mina kompisar är i Norge nu -.-' Skit på henne!
De andra två är i Tystberga... eller ska iaf dit.
Jag väntar på att det ska bli onsdag!
Imorgon ska vi nämligen till Kolmården :D
Jag och mina två systrar :P
Wohoo!!!
Ska bli kul!
Delfinshowen, terrariet, savannen... allt <3<3

Hoppas bara vi hittar dit...

På kvällen bär det av ut mot farmor... sen ska jag vara där och jag vet inte när jag kommer hem igen! Bra va??
Haha

Hasta luego!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

ÖH!

Jag är inte alls i Norge stolt

2009-07-14 @ 18:38:58
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Lilian

rättelse.. hade visst fel (a) Elin åker tydligen inte förs på fredag elr lördag... hmm.. aja, men hon var hemma igår iallfall :P

2009-07-15 @ 16:19:30
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0