Vilket väder!

Nu har det ju varit fint väder i hela 1 ½ vecka!! Rekord! xD
Det är så sjukt varmt -.-'
Äckligt varmt ibland... och själv sitter man här och inte gör ett piss.
Längtar redan till ikväll då jag ska jobba xD
Jaha...
Vad har man gjort såhär långt då... bara vaknat och gått en sväng med Gismo faktiskt.
Vaknade klockan 12 xD
Hihi
Jag fattar inte hur jag kunde sova så länge idag!
Nu ska jag bara påminna min oroliga mage att det är en månad och 17 dagar kvar tills du börjar skolan unga dam!
MAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:S
Jag är lika nervös som alla andra där ute i världen! Oavsett om man börjar den 17:e eller 24:e!
Haha

Nu ska jag fan ta en dusch!!! Herrejävlar så härligt!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: E M M A

jo det är ju sant:P

2009-07-02 @ 16:15:54
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/
Postat av: Johanna

wow yeah, du kom in :D spännande

2009-07-02 @ 22:59:17

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0