3/6 - 09

Bläääää.... vad jobbigt allt är just nu.
Imorgon sätts betygen och det är ganska svårt att ändra på dem sen.
Känns läskigt men även skönt. Nu kan jag inte göra mer. Det är dessa betyg min framtid hänger på :S
DET låter väldigt läskigt.
Dessutom börjar jag undra om mina betyg räcker för den utbildning jag sökt som första handsval...
Det är ungefär en månad kvar tills jag får veta resultatet... om jag ska gråta eller jubla. Fira eller sura xD
Får väl se vad som händer.

Idag gick skolan ganska långsamt faktiskt. En ganska tråkig dag även fast man gick runt och analyserade. Sen så hade man ju lite roligt med Robert xD
Sen så blev mad upplärd av Jessica (Elins mamma) i städning xD Ska ju jobba på ISS i ca tre veckor... så jag måste ju veta hur man städar!
Ska nämligen få städa ett dagis... -.-'
Kul... väldigt kul...
jaja det blir ju lite pengar iaf xD
Mitt första sommarjobb - städerska på Malmvillans dagis. Najsigt!

Sen när man kom hem så hade man en trevlig liten promenad med Lilian... och ja... tiden försvann -.-'
Som den alltid gör!
Vet inte hur!
Men men... mycket snack blev det!
Och imorgon ska man se på Rent. Musikesteternas musikal xD
Hoppas den är bra.

Sexbomb, sexbomb, you're a sexbomb!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Jao, tiden flyyyger iväg på våra promenader...

2009-06-03 @ 21:03:31
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0