Analysera Mera!

Oh yeah!
Haha... har gåttr unt och "analyserat" idag xD
Bra kodnamn xD
Nej men jag och mina kompisar gick runt och försökte känna killarnas parfymdofter idag xD
Wowowow!
Vissa har en gudomlig doft! Så man kunde dö! Fan asså! Och nu är det inte ens 2 hela veckor kvar av skolan. Kommer bara få känna dessa doftar i ca 2 veckor till :'(
MVG tilldelas:
Toffifee (Grabben du luktar gudomligt gott xD Vad jag vet så är du singel xD Oh lala xD Om inte så borde din tjej hänga på dig vareviga sekund!)
McDonald's (Himmel å helvete! Fan vad gott xD Oh! Han är ledig xD Vad jag vet (a) Lycklig tjej annars!)
Bambi! (Asså... dig var man tvungen att komma nära xD Svag doft men satan så gott xD Lilian har tur hon xD)
Dressman (Rör på dig mer så att din doft kan komma fläktandes mot mig!!!!! Elin! Du är en lyckans ost xD)
ROFL
Det är löjligt så roligt man kan ha ibland xD

Man måste komma riktigt nära källan för att kunna fixa ett MVG!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Wtf! vadå jag har tur?? vi är bara kompisar!! Okej... kroppskontakt någon gång men fortfarande... bara kompisar! få in det i ditt huvud!

och...ja, han luktar gott (a) :P

2009-06-02 @ 16:48:17
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha :D ja gösses ja, mahaha :D

2009-06-02 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0