Basket?

Är inne på Norrköpings basketlag Dolphins hemsida. Ungdomssidan såklart.
Jag vill ju gärna spela basket igen. Eller iaf prova på igen. Det var ju 70000 år sedan sist jag var med i ett basketlag. Eller åtminstone 5 år sedan xD
Så jag suger! Hur skulle det se ut om jag liksom: Hej... skulle jag kunna få prova på? Har inte spelat på 5 år och jag tror jag är jätteduktig :D Nå? Skulle jag kunna få prova?
Njaa... skulle inte tro det va! Där rök den drömmen...
Dessutom så är de andra i laget verkligen jätteduktiga och så kommer jag... -.-'
Skit ner er! Aldrig i helvete heller!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Eller hur :D

2009-06-15 @ 21:17:31
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Men din flösdrös. Det är bara att testa! Vad har du att förlora? :D

2009-06-15 @ 21:26:47
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Johanna

Basket <3 :D testa! som Fiffi skrev, du har inget att förlora

2009-06-15 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0