Duktig :D

Jag är duktig jag :D
Har inte suttit stilla en sekund känns det som.

Plattat håret xD
Ekensberg, powerwalk 5 km
Diskat, tog en timme -.-'
Varit ute med Gismo
Jobbat, städat xD
Fixat med mitt trumset!
Och emellanåt så har jag suttit vid datorn.

Asså... fan vad jag är teknisk :D Angående mitt trumset. Grymt många sladdar hit och dit -.-'
Först till själva trumsetet, sen till hörlurarna, en liten låda som hör till hörlurarna, sen själva dosan där man väljer tempo och annat skit och till sist... sladden som ska in i väggen -.-'
Fanimej tur att jag vet var alla sladdarna ska xD Annars skulle jag nog få problem.

Just nu känns det som att jag skulle kunna ta fram dammsugaren och moppen och städa helt vår lägenhet, efter att jag gjort det skulle jag nog ta och bädda rent i alla sängar... när väl det är gjort skulle jag damma hela huset, sen kanske jag skulle baka lite småkakor... ut med Gismo... städa toaletterna... sätta mig ner och rita...

Vad går jag på egentligen?

Känner hela tiden sug efter att röra på mig... jag vill egentligen inte sitta här... jag vill plocka och småfixa -.-'


Btw... att jobba som städerska är ju värsta bra motionen!


Haha... men nej... nu ska jag faktiskt inte göra så mycket mer idag. Ska vänta på att mamma kommer hem för att säga hejdå igen... sen ska nog jag och Gismo gå ut en sväng... via affären xD

Ikväll blir det mys framför TV:n och filmen 28 veckor.

Vad fasen ska jag göra imorgon?
 


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Linda

du menar youtube klipp? väääry enkelt när man får kläm på det. Gå in på youtube(hihi)och leta fram ett klipp. Sen till höger, under den lilla presentationen om klippet det brukar vara, står det embed. Kopiera den koden. Sen i ett nytt blogginlägg, trycker du på html-knappen och kopierar in koden, och trycker på uppdatera. And voila. börja med det, och tjoa till när det går, så kan jag ta hur du gör dem mindre :)



Lycka till!!

2009-06-16 @ 20:17:27
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Linda

Gick det? isf när du fått in koden, så står det height på två ställen. Ändra till 25 på båda ställena så syns inte själva videon :)

2009-06-16 @ 20:39:30
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0