Ehh... oj!

Nu tänkte jag inte alls här -.-'
Dumskalle!
Skickade precis iväg ett mejl till Dolphins kontaktperson årsgrupp 91/92 med frågor...  och jag fick svar jävligt snabbt! Närmare bestämt en minut efter att jag skickat mejlet! Och det gjorde mig också väldigt glad och väldigt hoppfull!
Hon sa att det just nu är väldigt rörigt eftersom de håller på med en diskussion om att starta två lag. Ett satsande där de tränar 4 - 5 ggr i veckan. Där satsar de allt.  Och så en breddgrupp som tränar 2 - 3 ggr i veckan. Där spelare de för att de tycker det är kul. Breddgruppen skulle passa mig! Fan vad kul om jag kunde börja igen :D
Hon skulle höra av sig när hon visste mer.

Den här meningen gjorde mig glad:
Det är jättekul att du hör av dig och vill börja spela igen. Det är aldrig försent.

Hoppas bara hon hör av sig och inte glömmer bort mig xD


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Så ska det se ut!!!

2009-06-15 @ 21:36:43
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Linda

åh jag gillar inte det ordet. Fet.. hellre att man han lite extra vaddering isf, fet låter så negativt.. Ja, det finns ingen anledning att anmärka på någons vikt oavsett vad. Om nu inte personen är sjukligt smal eller skadligt överviktig kanske.. Men din vikt låter ju faktiskt inte så farlig till din längd?

2009-06-15 @ 21:47:55
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul! :D

2009-06-15 @ 21:51:33
Postat av: susan

sv: tack vad snällt :)

Det är en blandras mellan chiahauhu och papillon :)

2009-06-15 @ 22:17:45
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0