En sån dag!!

Jösses!
Är nästan helt slut!
Vi var i Axala idag. Hemma hos farmor och kusinerna.
Vår farbror hade slagit hö så det blev till å hjälpa honom att stränga, packa och lasta höet.
Stränga gjorde min pappas farbror, packa gjorde pappa och lasta gjorde jag tillsammans med pappa xD
Så nu har man blåsor och röda prickar lita överallt på kroppen. För att åka hölass är nog ett favvoämne xD
hehe... att sitta där och åka uppe på ett lass med hö i världens fart är ashärligt en dag som denna!
Pappa satt i traktorn xD
På tal om traktor så hade det hänt en olycka... :S
Stackars Emil och stackars förare.
Emil hade nämligen kört traktor och skulle göra en vänstersväng. Då kom det en bil och körde på honom. Vad jag vet just nu så är allt Emils fel. För att han inte hade varit tillräckligen uppmärksam. Men vad vet jag egenligen? Som tur är så skadades han inte.... inte fysiskt iaf.
Olyckor händer hela tiden.... värre saker än denna... men man blir fanimej inte medveten om dem förrän de händer en själv eller någon man känner!
Aja... nog om det nu...
Jag har åkt hölass, ätit glass, badat, gosat med kattungar, mockat skit från hästar, gosat med hästar, lastat av hö, blivit jätteskitig i håret och på hela kroppen, gått barfota hela dagen, träffat faster och farmor, träffat Kajsa!, gosat med Tjalle, varit ute i solen större delen av dagen, sett en död huggorm, sett en massa olika spindlar, fångat grodyngel, fått krulligt hår, hört en massa om grannfolket i byn, blivit bjuden på fest på Lugnet men pappa tackade nej -.-', burit vatten och spillt minst hälften på mig själv så det såg ut som jag hade pissat på mig, pratat med Lilian i telefon mitt ute i skogen xD, lyssnat på Backstreet Boys, käkat pizza, druckit Sprite, mobbat en mördarsnigel och sist men inte minst drömt mig bort i min sjukdoms fantasi xD
Snacka om en helt otroligt skön dag på landet!

Imorgon kommer vi förmodligen åka och bada någonstans... vet inte vart än men vi får väl se vart vi hamnar.

Haft en bra dag???

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Oj, oj.. här ha man gjort mycket på 24timmar x) sånt som du förmodligen aldrig kommer att se mig göra.. asså det mesta av detta som du skrev om ^^

2009-06-28 @ 15:57:55
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0