En vecka sedan, en vecka framåt

För en vecka sedan var det en massa förberedelser inför 9:ornas avslutningsfest. Som blev mer än lyckad! Ett minne för livet :D
Om en vecka är det istället förberedelser inför skolavslutningen och School's out. Jösses!
Allt känns så plötsligt. Jag slutar 9:an. Jag började ju för fan nyss 1:an!!
Nästa fredag har jag gått 10 år i skolan. Varit tvungen att gå till ett ställe tidigt på morgonen i 10 år!
Helt sjukt!
10 år! Låter inte riktigt rimligt... det känns faktiskt inte som att det har varit så många år.
Och tre år har jag kvar.
Vad ska jag göra sen?
Jag är osäker... men funderar på att läsa vidare till zoolog. Kanske, kanske inte.
Undrar vad jag håller på med om 10 år...
läskigt juh!

Usch!

Nej... nu ska jag nog hitta på något tidsfördriv. Sen kommer Johanna och hämtar mig...
Vi ska ju se musikesteternas musikal, Rent, idag!
Hoppas den är bra!

:P


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Skriv och berätta om Rent när ni kommer hem! :)

2009-06-04 @ 15:22:16
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Lilian

om 10 år är vi för fan 26 bast!!! :O jävla gamlingar! :S JAG VILL INTE BLI SÅ GAMMAL!!!! :'( Johanan och Lucas ha tur dem... de är fortfarande 25 unga galningar... xD

2009-06-04 @ 21:18:35
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0