Endast 8 skoldagar kvar! :S

8 skoldagar kvar + klassens dag och skolavslutningen :S
Jösses! Jag är inte redo att lämna Långberg :'(
Kommer sakna skolan så grymt mycket. Lärarna också. Speciellt Kjell, Ingeline och Madde.
:(
Men annars är det ju skönt med sommarlov!!! Wohoo!
Så på den fronten är det ganska skönt att det inte är många dagar kvar!

Nu är man också klar med geografi-uppgiften. Eller... rättare sagt är nog... jag tänker inte jobba mer med den!!
Orkar inte xD

Nu ska jag lyssna på musik!

Solen <3

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Så redo att lämnar Långberg och börja på gymnasiet i höst!!!!

2009-06-02 @ 16:35:42
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0