Ett spontant minne xD

Hehe... nu har jag blivit besatt av å tänka på högstadie perioden xD

Vem gillar vem?
Vi sitter och har spanska. Elin och jag sitter bredvid varann. Robert och Andreas sitter framför oss. Robert vänder sig och börjar flina åt oss. Andreas vänder sig också om. Sen så var den spanskalektionen förstörd xD För det blev bara svenska talat under hela timmen. Vi skrattade och hade det roligt och helt plötsligt så kommer Robert på något smart.
Robert: Han gillar dig men du gillar henne och hon gillar mig men jag gillar honom och han gillar henne men hon har pojkvän så hon gillar honom och han gillar henne. Jag gillar dig! Jag kommer inte ens ihåg vem som gillar vem -.-'
Det var så sjukt roligt. Nu när man tänker på hur hans oskyldiga min stirrar på en och så sitter han och pekar på en massa personer samtidigt som han rabblar upp vilka som gillar vilka. xD

Minnen <3

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0