Filmmaraton!

Igår var ju en riktigt trevlig dag.
Regn, regn, regn och en gnutta uppehåll.
Johanna och jag hade ju planerat att vi skulle vara OM det var fint väder.
Under den där uppehållstiden så såg det faktiskt ut att bli bättre väder så ja... Johanna kom in till stan.
När man sitter där i teaterparken och väntar på henne så börjar det duggregna... jag smiter in under tak och hinner precis innan Niagarafallet faller över Nyköping. Det spöregnade rejält!
När man väl står där under tak med sin cykel och väntar på att Johanna ska komma med sin buss nån gång så kommer det två män på cyklar. De stannar under tak de med xD
1: Vad i helvete är det här nu då!!!???
Jag: Ja... det är en väldigt bra fråga!
2: Det här har vi inte önskat!
Jag: haha... nee verkligen inte xD
Jag börjar fiffla lite med min cykel...
2: Ska du ge dig iväg ändå?
Jag: ALDRIG!! Jag tänker vänta här tills min kompis kommer!!!
1 + 2: Haha!
Jag: Vart ska ni då?
1: Arnö...
Jag: Att cykla dit i detta väder är ju riktigt najs xD
2: Ja! Och jävligt törstiga är vi!!
Jag: haha!
1: Nej... vi går in till OT och tar oss varsin "fruktsoda"... du får ha det så bra, tjejen!
Jag: Tack desamma!
2: Hejdå! Ta hand om dig!
Jag: haha... jadå! xD

Trevligt litet samtal xD Jag fick vänta ett litet tag till sen kom det ett sms där det står: Jag väntar under tak vid bussterminalen!!
Mitt svar blev: För helvete! Spring till Caffe Latte!
Efter en stund får jag se en tjej komma springandes och ja... där kom Johanna xD
Vi började båda att skratta när hon kom under tak hon med xD
Regnet öste ner och vi kunde inte ta oss därifrån...
Men vi bestämde oss för att hyra film så vi sprang till affären mittemot oss och hyrde 4 filmer + att jag köpte en. Efter det drog vi till Hemköp och köpte jordgubbar och vindruvor. Fy fan vad gott :D <3
I'm Not There tog vi för att Heath Ledger är med i den xD Men vi gav den aldrig någon chans... handlar ju om Bob Dylan så vi kollade bara en halvtimme och sen la vi ner det projektet xD
Candy tog vi också för att Heath är med i den. Men det var faktiskt helt okej. Handlade om droger och annat sånt skit xD
Lejonkungen 2 Simbas Skatt tog vi för att Lejonkungen är den bästa film sån nånsin gjorts xD Älskar Lejonkungen! Dessutom hade jag aldrig sett tvåan. xD
Mirrors ville jag se och den fick jag se själv. xD Kollade på den mitt på ljusa dagen idag xD Så jag blev inte rädd. Helt okej film. Inte så jätteläskig men bra!
Sen så köpte jag The Grudge 2. Så den ska jag väl ta och se på nån dag xD
Det var i stort sett det vi två höll på med igår xD. Men det var trevligt xD Alltid roligare än att vara ensam och inte ha ett skit att göra.
Synd bara att vädret sög! Och om man kollar ut idag så är det vackert fint väder. Sol och härligt -.-'
Vilken miss!!!
Aja... vad ska man göra åt saken?
Finns alltid flera dagar kvar xD
Sen har vi ju Gröna Lund också... dit måste vi allihop nån gång! När jag har pengar -.-' xD
Hehe

Jag loggade in på msn nyss och där hade jag fått ett onlinemeddelande när jag varr offline. Jag hade tydligen fått beröm från Malmvillans personal för mitt fina jobb som städerska :D de sa att det var bra för någon som "är så ung". Tack Elin för att du vidarebefodrade det där xD
Haha

Nu ska jag nog hitta på något annat!



En snygging till australienare!!


Sexi sexi sötnos :D


Heath Ledger <3


:D:D Älskar hans filmer <3
Hehe xD
(Förutom I'm Not There... han var ju inte ens med så mycket xD Av den biten vi såg xD)


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

ska vi verkiligen till grönen? har inte direkt hört något mer om det...

2009-06-21 @ 17:20:32
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahahha de lät fullkommligt underbart! asså, träffar du inte dom så ofta då? hehe jodå den va kanon! :)

2009-06-22 @ 10:29:33
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Anonym

sexxxi :D han är ju grymt bäst! Passa så bra i rollen som Joker i Batman-filmen.. så less på att han är död :'(

2009-06-23 @ 19:43:32
Postat av: Johanna

ja, mkt trevligt :) Ps. jag kör på sena kommentarer här, jag har dissat datorn ett tag nu, som du vet ;)

2009-06-25 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0