Fler minnen <3

Minnen är allt bra att ha! Kommer komma ganska många sånna inlägg nu... för jag vill kunna gå tillbaka och läsa dem senare i mitt liv xD

Varmt!
Ännu ett Polen-minne. Denna gång så står jag i dörröppningen till mitt och Lilians hotellrum. Lilian var inne hos killarna i rummet bredvid. Stod där och väntade på henne. När jag väl står där så kommer Kris och Michal gående... en bit efter dem kommer Rrezart. Han går och fläktar sina brallor. Mellan benen. Jag står och glor som ett jävla fån och ser helt paff ut. Vad fan är det han håller på med, tänkte jag.
Jag fick en förklaring när han fick syn på mitt uttryck.
Rrezart: Ah men det är så jävla varmt! Så jävla varmt!!
jag var tvungen att gå in i rummet igen... för fy tusan vad jag har lätt till skratt ibland xD

Jel
Det här var ett bra tag sen. Och Johanna har fått en himla massa påminnelse om denna dag xD.
Det var nämligen så att vi satt i klassrummet och berättade vilka linjer vi ville söka till. 
Kjell: Michal då?
Michal: Jel... 
(Jag tänkte: Va?)
Kjell: Vad?
Michal: Jel.
(Vad fan säger han?)
Kjell: Ursäkta?
Michal: Jel!
(Jag fattar inte vad han säger!!)
Johanna: Hör ni inte att han säger El.
Jag: Nej! verkligen inte!
Johanna: Han säger El!
Kjell: Jaha... Jasså El.

Snacka om att det var komplicerat! Fy tusan så roligt... jag trodde det var något fel på mig. Men det var tydligen så att det faktiskt bara var Johanna som fattade vad han sa. De är ämnade för varann xD

Pennvässarna
Jag och min kära kompanjon Elin satt en vacker dag i skolan och ville vässa våra pennor. Vi hittade två pennvässare. En vit och en grå. Den gråa brukar vara bättre än den vita men denna gång funkade inte någon av dem.
Elin: Kjell. Kan ni inte skaffa nya pennvässare? Fler av den grå sorten
Kjell: Vad är det för skillnad på dem?
Elin: Men det ser du väl!
Kjell: Vadå...?
Elin: Titta själv!
Kjell: Jaha... den ena har öron på sidan och den andra ovanpå! Är det bättre?
Elin kollar helt upprört på mig. Jag sitter som ett fån och tycker gubben har tappat vettet totalt.
Elin: Nej... den ena är grå och den andra vit!
Snacka om att både jag, Elin och Kjell brast ut i asgarv! Det var så sjukt roligt! Jag fattade inte att han inte såg att det var olika färg på pennvässarna. Men han trodde hela tiden att det var modellen som var det viktiga. Men nej nej det är färgen. Och jag måste medge att den grå pennvässaren faktiskt vässar bättre än den vita. xD

Det får räcka för idag. Jag måste nog dra mig mot sängen nu... har en hel dag som väntar imorgon. 

Vill bara säga att jag kommer sakna dessa 9:or så otroligt mycket!

2006 - 2009 in my heart! 

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

Solklart! :D hahaha :D

Kommer sakna alla som fan <3 haha

2009-06-01 @ 21:58:08
Postat av: Fiffi

Så ovärderligt. Totalt ovärderligt med minnen alltså <3

2009-06-01 @ 22:30:30
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Lilian

okej...

mjo sakna dem dem kommer man nog att göra...

2009-06-02 @ 16:45:19
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0