Flera minnen!!!

Jag läste igenom mina minnen för inte så länge sen och det verkar som om jag bara har kul med Elin... vilket jag inte alls har!!!
Elin hit och Elin dit var det. Blandat med en massa killar -.-'
Men nu kommer det lite andra minnen xD
Kanske inte lika roliga men de betyder alltid något för mig xD
Så... here it goes!

Ben & Jerry's
Jag och min hatkompis Lilian gick en dag ner till Coop Extra som ligger en bra bit från där vi bor. Vi ville nämligen ha Ben & Jerry's glass... och var fast beslutna att gå dit för att köpa en. Eftersom det bara gick att köpa Ben & Jerry's där då. Vi gick dit och fumlade runt bland alla varor. Tills vi hittade glassen. Om jag inte minns fel så köpte vi Chocolate Fudge Brownie. Den var ganska god faktiskt :D
Men när vi väl var inne i affären så kom vi ju på att:
För i helvete! Vi har ju inga skedar att äta glassen med!!!!
Det problemet löstes genom att vi såg helt upprörda ut att en gubbe som stod bakom disken till skinka och annat sånt... gav oss två skedar :D Vi tackade, gick till kassan, betalade och drog därifrån. Sen så öppnade vi burken och började äta... eller ja... försökte äta. Glassen var stenhård.... vilket Lilian fick betala för sen xD
För när vi gick på bron över stora vägen så ville Lilian ha mycket glass. Hon drämde hela skeden i glassen, böjde och... KRASCH!! Skeden gick av och där stod jag med min sked i munnen, blicken fäst på Lilians sked, flyttade försiktigt upp blicken till Lilians ansikte... och vad fick jag se???? Jo! En mycket förvånad Lilian som inte visste vad som hade hänt! Hon såg allmänt förkrossad ut ett tag... nog blev jag kissnödigt alltid! Jag trodde jag skulle pissa på mig...
Låter förmodligen inte roligt i era öron men jag lovar att om ni hade varit där hade ni garvat lika mycket som jag xD

Snurra?
En liten händelse.

Jag och Lilian sitter på en av bänkarna i korridoren utanför skolans bibliotek. Elin och Johanna sitter på den andra. Johanna har en hood-tröja på sig så Elin börjar leka med den. Jag och Lilian ser helt ointresserade ut tills Elin börjar prata.

Elin: Nu knullar vi henne runt skolan!

Jag trodde inte mina öron! Vad fan säger människan!? Jag tittade förskräckt och förvånat upp på Elin och Johanna. Samtidigt tittar även Lilian upp och hon ser ut precis som jag kände att jag såg ut i ansiktet! Vi tittade på varann och såg att vi båda hade hört samma. Vilket med andra ord måste ha varit rätt eftersom två personer oftast inte kan höra samma fel. 
Lilian och jag: VAD SA DU????!!!!!!
Elin: Nu snurrar vi henne runt skolan!
Lilian och jag tittar på varann och då var det kört. Vi kunde inte hejda oss utan blev bara tvungna att garva xD
Sjuk humor kan man ha ibland xD
Men det borde inte gå att höra samma fel!

Ingen återvändo!
Ja... det var bara jag och Lilian i klassrummet. Jag sitter helt lugnt och jobbar vid datorn. Lilian går och stänger dörren. Vänder sig om och...
Lilian: Nu finns det ingen återvändo!!!!!!
Jag måste ha sett förskräckt ut för Lilian brast ut i garv så fort hon sett mitt uttryck och tänkt efter på vad hon sagt xD
Lite roligt måste man ju ha på andras bekostnad xD


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

HAHA!!! Du glömde ett bra minne! DISKTRASAN!!! x'D kom på det när jag läste om min förvånanade min i "ben&Jerry's - minnet!" x'D



Jao, knulla Johanna runt skolan... så låg humor man kan ha! x''D



INGEN ÅTERVÄNDÅ FFS!!!! x'D Du skulle ha sett din min! SERIÖST! Dör än idag! xD

2009-06-04 @ 21:16:00
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0