God morgon :D

Jepp... nu är man uppe. Och det första man ser när man kollar sig i spegeln är... MONSTER :O:O:O
Mitt hår står år alla håll och kanter och det är riktigt vackert -.-'
Jag vet vad jag ska göra nu på morgonen... -.-'
Det här med att alltid behöva platta håret är riktigt jobbigt. Jag kan ju inte direkt påstå att det är kul. Finns alltid annat man kan göra än att sitta 1 - 2 timmar med en plattång i handen samt en massa hårprodukter som ska skydda håret...

Midsommarafton idag :D
Jordgubbar <3
Hehe... det är gött det xD
Det regnar inte... än iaf.

Imorgon kanske man ska spatsera på stan med Johanna. Om det blir fint väder.
Hoppas vi uppnår våra behov!
Sen så ska man bli fattig igen. Måste betala tillbaka en massa... -.-'
Jag hinner knappt få pengar förens de är borta igen (A)
Måste bli bättre på att spara!

Nu måste jag se till att få rakt hår!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahah verkligen!!

hahaha men de låter ju kanon haha underhållning till max ;D hahahahha de ska jag med göra..står åt alla håll här;S vi lämnar gbg för borås, festa lite med vänner o träffa familjerna;)

detsamma sötis & ät en jäkla massa jordgubabr;)

2009-06-19 @ 11:15:42
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, vi får hoppas på det bästa! GLAD MIDSOMMAR! :D

2009-06-19 @ 16:38:50

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0