God morgon!

Sitter här och lyssnar på musik för att dränka ljudet från TVn... Winx Club -.-'
Nu dag... och idag ska vi bada!
Vid en sjö som jag inte vet vad den heter.
Vi minns den som "Sjön där killen(ja... han och hans kompisar var snygga xD) halkade och började blöda!"

Han och hans kompisar hade precis bytt om och en av dem sprang ut på bryggan och gjorde bomben i vattnet. Han simmade sen ut till oss som satt på hoppbryggan. Sen kom nästa grabb och han dök i, kom också ut till hoppbryggan. Tredje killen sprang ut och när han precis skulle hoppa i så halkar han på vattnet som de andra hade skvätt upp på bryggan. Det såg ut att gå jävligt illa! Han halkade och ramlade ner i vattnet. Han fick hjälp av två andra grabbar(som inte hade hunnit i vattnet än) att komma upp igen. När han väl kom upp så forsade blod ner från hans ben. Jävlar vad han hade gjort sig illa.
De killar som var på hoppbryggan fick bråttom att komma till deras kompis.
Det blev inte mycket bada för dem. De fick ju ge sig iväg. Tror de åkte till Akuten. Själv satt man med sin lillasyster på ett av hopptornen och såg hela dramat.
Stackars kille!

Dit ska vi idag :D

ses!

Det här är väl ett minne som inte direkt är roligt...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

men mysigt... stackars kille :(

2009-06-28 @ 15:59:38
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0