Godnatt!

Nu blir det till att säga godnatt till alla!
Glada som ledsna.

Taget från Lejonkungen 3:
Godnatt
Sov gott
Dröm om småkryp ni mött

Eller nått i den stilen.

Men ni behöver inte drömma om småkryp. Ni kan drömma om det ni gillar... i mitt fall kommer det isf bli: Killar, musik, varmt härligt väder, djur och kompisar.
Jag vet det perfekta nu!
Jag jobbar på ett naturreservat i varma härliga Afrika. Mina jobbarkompisar är bara killar och eftersom det är varmt härligt väder så är alla topless och har grymt snygga kroppar xD De kan även sjunga väldigt bra. Där finns musiken! Naturreservat = djur
Hihi xD
Nehe... nu måste jag faktiskt dra!

God natt allihopa!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Bea

Hoppas att din helg har varit bra :D

2009-06-15 @ 23:50:12
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: daniella

sv: jaa, usch! jäkla skit väder alltså. man blir så trött och seg av det.

men men, så himla skönt med sommarlov ändå!:)





Ha det bra, kram!

2009-06-15 @ 23:57:55
URL: http://daniellaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0