Gött med glass!

Mamma hävde in sina barn + en hund i en stekande het blå bil. Satte gasen i botten och stannade inte förrän ungarna hade varsin glass i handen och hon själv hade paj + kladdkaka xD
Jepp... vi var vid hamnen idag och jag hatar att sitta i en varm bil! Det är så äckligt varmt i bilen att man nästan spyr -.-'
Men glassen gjorde susen!
Tog en Snurrans Favorit med mjukglass och två valfria kulor i form av Apelsinchoklad och Wienernougat. Ganska så gött... men jag var inte nöjd!
Så mamma fick fram med plånboken igen och vi gick till Surpricebussen som stod några meter bort. På vägen dit fick man syn på kustbevakaren... hehe... ja... snygg kanske? Jo...
Och när man skulle beställa glass från Surprice så var det ju självklart att det var en snygg kille där också... -.-'
Hrm...
Mango och Stracciatella <3<3<3<3
Surprice har fan godare glass än Aktersnurran!
Jaja... nog om det!

När vi kom drog mamma och jag till affären och storhandlade! där rök en tusenlapp -.-'
Jävla mat!
Det är onödigt... slösar bara bort en massa pengar!

Och nu sitter man här och har nytt återuppstått från döden pga en prick.
Jepp... Elins blogg har haft en super-duper-minimal rubrik den senaste tiden. Jag störde mig grymt mycket på det... så jag frågade om hon inte kunde fixa det. Hon hade försökt och jag försökte hjälpa henne genom att berätta hur hon skulle göra. Det visade sig att hon hade gjort rätt hela tiden men ändå funkade det inte att få rubriken stor igen.
Så jag... snäll som jag är... frågade om jag kunde få hennes lösenord så att jag kunde gå in och snoka lite xD
Korkad som hon är så hade hon ju självklart glömt sitt lösenord -.-'
hehe
Men hon lyckades fixa det så jag fick det.
In på hennes blogg och in på designen för att försöka klura ut vad det var som var fel...
 När jag hittade det rätta stället så är det en liten svart prick framför siffran... jag provade med att radera den och VOILA! Rubriken blev stor och jag 70 år yngre! För fan vad jag garvade xD
Så... nu har man varit hennes riddare i nöden också xD
Träffar henne först på fredag xD hehe

Aja... ni får ha dä så gött ute i solen!
Bye bye!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Du är smart. Det är inte jag. (A) ROFL

2009-06-24 @ 17:36:33
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0