Helgen

Denna helg har varit blandad. Just nu sitter man och chattar med en massa folk xD
Igår var lite roligt iaf. Var ju hos brorsan som fyllde hela 23 år! Grattis till honom!
Han fick en hel del saker faktiskt.
Men den roligaste presenten (som vi alla tyckte) var enhjulingen xD
Den fick aldrig vara ifred xD
Alltid var det någon som ville åka. Jag själv var asdålig på det xD En halv meter utan hjälp. Wohoo!!!
Födelsedagsbarnet däremot... är han född till att göra sjuka saker? Verkar så. Han kunde ju åka flera meter -.-'
Världen är bra orättvis ibland! Jag vill också kunna åka!
-.-'
Får väl åka dit under sommaren och öva. Öva, öva, öva! Så kan jag säkert åka en meter iaf *stolt*
Haha

Mer har inte hänt faktiskt. Det var helgens stora höjdpunkt... brorsan blev 23!!!

Annars har man haft det ganska tråkigt. Bara 5 dagar kvar i skolan sen äre över :S
Och denna vecka är inte ens normal. Imorgon ska man hem till spanskaläraren och äta enshiladas(?) och slå piñjata. På tisdag är det friends-dag, onsdag är normal, tordag ska man kanske ut till stendörren med klassen, fredag är det skolavslutning :S
Jösses... tre år! Känns som både en evighet och som 5 sekunder!!!

Nu måste jag platta håret -.-'


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0