Hushållsarbete -.-'

Okej... jag var ute i solen ca 1h och 30 min... sen gick jag hem lagade mat och diskade. Disken tog över en timme -.-'
Sen har jag vattnat blommorna och nu har jag laddat över 700000000 polenbilder till min dator -.-'
Hur många bilder tog du egentligen Johanna?
Men nu ska jag fortsätta vara duktig. Måste ställa tillbaka mitt trumset i mott rum sen måste jag ut med Gismo en sväng. Vad mer?
Jo, juste... jag måste se på uppföljaren till 28 dagar. 28 veckor xD
Haha

Hörni! Det är nyttigt att gå ut i skogen xD Det var det idag iaf :D
Först så såg jag en oskyldig hjort som stod på ett berg. Fint djur :D
När jag hade gått lite mer än halva banan så hör jag ett: TJOOHOO!!!
Och vad tror ni jag får se????
Jo! Tre killar i 18-årsåldern <3
De joggade runt banan och ja... varmt väder = topless :D Hehe
Två av dem hade tagit av sig tröjan och jag tänkte hela tiden "kolla inte, kolla inte, kolla inte!" Men jag kollade och ja... snygga kroppar minsann! Kunde tyvärr inte kolla så mycket eftersom de kollade tillbaka -.-'
Hihi
Skogen <3

Nu måste jag fortsätta här hemma!

:P

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Nice... Killar + Jenny = En hopplös Jenny x'D

2009-06-18 @ 14:45:01
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0