Jaha...

Nu har man alltså börjat sommarlovet.
Jag både längtar och längtar absolut inte till gymnasiet. Dels så är jag så jävla dum i huvudet att jag inte fattar ett skit om något längre. Jag har typ använt upp all min intelligens -.-'

Och jag sitter ju mest här vid datorn...

Fast det var grymt härligt att vara ute i blåsten förut!
Körde 5 km powerwalk på Ekensberg och ett varvs cykling vid Svanstabanan xD
Rensade tankarna en hel del. Och det är grymt skönt!!!
Jag vet att om Elin läser detta och skriver en kommentar så kommer den kommentaren innehålla ordet: Trainaholic!
För jag skrev en kommentar till henne om hennes chokladätande xD
Haha... vi två kommer aldrig kunna längta efter choklad tillsammans igen! Inte på det viset som vi gjort förr xD
Men ja... egentligen är det kanske bäst att trappa ner på både godis, choklad och annat gott. Fast... kommer jag klara av det?
Svar: Neej... fast jag kan ju alltid försöka xD

Jaha... och var fan är mamma nu då? Hon skulle väl vara hemma vid två??? -.-'

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Anonym

Bara för det så ska jag komma på ett nytt ord stolt

Ehm.. trainaddicted! stolt



Ät choklad å var glad! :D

2009-06-15 @ 17:12:19
Postat av: Johanna

haha, ni är väl för rara ( LOOOL)

2009-06-15 @ 21:48:13

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0