Jävla skit!!!

Nu igen! Alla får sina intagningsbesked. Även jag.
Och ja... vart kom jag in enligt den här... jo... på Estetiska programmet Musik.
Inget emot det (snygga killar <3) men jag vill helst veta om jag kom in eller inte på mitt 1:a handsval nu när jag fått intagningsbeskedet.
Men nej... jag måste vänta eftersom jag valde i en annan kommun.
Så... vänta, vänta, vänta är det jag får göra när mina kompisar bara kan gå in, tacka JA och sen är det klart.
Jag måste vänta, sen om jag kommit in så mska jag ju tacka JA, sen måste jag söka elevbostad, inackorderingbidrag och sånt.
Kul kul!

Väntar...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Anna från spanskan

Det är inte bara du som väntar, trösta dig med det;) Har också sökt i annan kommun, så har inte heller fått mitt. O du, adda gärna min msn, annars har jag ingen anledning att skriva den i det där fältet... Ha det bra o hoppas du kommer in där du vill!

2009-06-27 @ 20:32:21

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0