Jävla skola, jävla kommun, jävla bidrag!!!

Skit!
Jag hatar gymnasiet just nu!
Det är så mycket JAG måste göra -.-'
Varför kunde jag inte bara nöja mig med att bo kvar i Nyköping och gå på Estet?
Varför skulle jag söka linjen i Norrköping??
Varför, varför, varför????
Håller på och läser på csn:s hemsida om att söka olika bidrag. Läste på nbg:s hemsida om skolan. Läste vidare om hur man söker bostad. Hämtade lappen om att söka bostad. Har hur många frågetecken som helst i hjärnan just nu.
Jag har inga frågor för jag vet inte vad det är jag ska fråga om. Så jag kan inte ringa till någon som kanske vet mer om hur jag ska göra.
Allt är kaos!
Så...
Varför nöjde jag mig inte bara med Estet?

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0