Kan Dee

Hejsan alla som kanske läser detta.

Jag tänkte delta i en tävlig som Kan Dee har. Skulle gärna vilja ha en av hennes egendesignade klädesplagg. Men jag är ju väldigt fattig så jag har inte haft råd.
Kan Dee är en tjej som bor och driver sitt egna företag i Västerås. Hon har bott i Portugal en tid där hon även träffade sin sambo :D
Tjejens konstverk är för mig väldigt vackert och tilltalande :D Jag bara älskar hennes konst :D Och jag är jävligt sur på mig själv att jag inte har råd att ens köpa ett linne.

Jag läser hennes blogg dagligen och får hela tiden se nya underbara verk.

Och jag bara längtar tills Can't buy love är färdig. <3
Hoppas jag kanske har en liten, liten, liten chans att vinna :P Om inte får jag väl börja spara!
Tävla du med vettja! Klicka här!


Bilder


Casual


K.D's biggest fan


They took my tears
(jag älskar den här <3
och det är den jag tävlar om xD)

Den här har inget namn vad jag vet...


Shut up
(grymt cool!)


Embrace me by Kan Dee är hennes egendesignade smycken :P


Can't buy love
(Ser ut att bli skitgrym!!)

och sist men inte minst...


Sandra Forsman (Kan Dee) herself!


Wohoo... nu får jag bara vänta på besked... :S
Men erkänn! Hennes verk är coolt!

//Jonte!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

Hon är aaasduktig på att rita! ojojoj

2009-06-18 @ 11:35:14

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0