Kudden luktar BAMBI!!!

Antingen är jag helt borta eller så luktar faktiskt en av soffkuddarna Bambi!
Aja... inget jag kan göra åt xD

Har precis kommit hem. Vi var och åt pizza på Bella Donna i Stenkulla. Ganska gött och dessutom satt det killar vid bordet bredvid som såg helt okej ut. Iaf två av dem. Den tredje var snygg xD Haha
Sen lämnade vi av Bodil på bussterminalen. Hon ska äta ute med några av hennes väninnor. Och imorgon ska hon åka båt till Åland <3
Jag vill också åka båt! Och det ska jag få göra också! I augusti! Till Åland xD
Vi ska göra det nån gång under de veckorna som vi är hos pappa. Jag rent utsagt längtar! Och dessutom så sa hon att: Det är lite mer party på Viking-båtarna... er pappa gillar den engelska baren. Jag med i och för sig... ni med... lyssnar på irländska supar-skivor! -.-'
Haha... den båten vill jag med! Lite mer fart är alltid kul ;P
Vi köpte även världens tjockaste godispåse!!!! 1.020 gram! Tjockisar vi är!!!! Med tanke på att vi ska fira med chips och dip också... -.-'
nee... jag tror jag kommer ockupera toaletten sen och spy upp allt!

Jag har fått ganska mycket beröm över mina betyg också :P Känns bra och jag är glad över att jag höjde mig. Men ändå inte. Jag blir lika glad om jag kommer in på mitt andra handsval som om jag kommer in på mitt första... xD

Jahaja... nu kom fölk in på msn!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

Bambi! :'( snyft

2009-06-13 @ 20:02:45
Postat av: Lilian

Bambi är söt och lukta gott :) ^^<3

2009-06-13 @ 20:20:15
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Besatt? xD

2009-06-13 @ 21:33:05
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0